desember 2012

BESØØØØK!:)

Idag kom Tonje og Daniel, endelig! De kom ganske tidlig, så vi dro rett ut til Koh Larn! Sykt digg der ute idag. Vi leide til og med vannscooter og det var supermorro, gleder meg allerede til neste gang!:) Her kommer noen av bildene som ble tatt idag!:)

GOD JUL FRA THAILAND

Klokken er forbi julaften her! Vi har kost oss med for mye pinnekjøtt og litt attåt:) Nå feirer vi resten av kvelden på The Kings table, her er det god stemning som vanlig!:) Riktig god jul til alle dere der hjemme!:)

BILDEEER!

Igår var vi jo som sagt og shoppet litt og drakk no øl på King`s Table!:) Her kommer gårsdagens bilder!:)

THE KINGS TABLE!!

Etter en lang shoppingdag med masse øl og 5 converse par rikere så sitter vi i kings table og spiller jackpot! Vi har bestilt bord på en restaurant til klokken 2030! Så vi har goooooood tid!:) om to dager så kommer Tonje og Daniel til Thailand også! Gleder meg maximalt!!!:) her får dere et fantastisk bilde av meg uten sminke med det berømte spillet;)

Kjøpesenter!!

Igår var vi på Central Festival, et superstort kjøpesenter med alt av butikker du kan tenke deg!! Topshop, LV, Lee, Levis, Gucci, Aldo, Guess, CL og dorothy perkins ++ sistnevnte selger den nye kolleksjonen til kardashian søstrene! De har sykt mye kule skjorter og dressjakker! Men utrolig nok ble det kun en skjorte på meg fra topshop og en bukse og noen topper til lillesøster!:) det er jo allerede langt utpå dagen her! Så lillejulaften skal brukes på stranda!!:) Jeg har nok ikke like mye julestemning som det dere hjemme har, men ikke så rart med 35+ !:) ha en super lillejulaften alle sammen!:)

UTFLUKT!

Idag har vi vært og utforsket pattaya! vi tok den lokale taxien som kalles batbus til midt i byen og gikk strandlinjen tilbake! På veien stoppet på på Hard Rock Cafe! måtte liksom innom der!:D helt på slutten av "turen" bestemte vi oss for og gå til balihai, der var vi også en av de første dagene vi var her nede! Fantastisk sted helt nede ved vannet! Siden vi har et stramt skjema idag så må vi bare hoppe i dusjen før turen går videre til en av Jomtien`s fineste resturanter og teste ut biffen! Det skal bli godt assa!

PLAY!!

Finfin dag idag altså!:) etter stranda bestemte vi oss for og ta turen til Royal Garden! Dette er et kjøpesenter, men i 3etg har de masse spill og lignendes man kan gjøre! Vi prøvde oss på laserlabyrint, vi kunne velge om vi ville være på lag eller om vi ville gjøre dette hver for oss! Til Henriks fordel valgte vi lag, han var borti så mange ganger at jeg ikke har telling!! Så vi havnet totalt på 10plass!! Usj.. Men som trøst dro vi innom det lokale supermakedet og kjøpe masse godis og er nå klare for og se breaking down part 2! GLEDE<3

THE BEACH..

Ser klokken så vidt har passert 1100 hjemme i Norge. Her er den 1700 og vi kom akkurat hjem fra stranda!:) Jeg begynner faktisk og få farge også, noe jeg vanligvis ikke får uansett hvor mye jeg er i sola!:) Her kommer dagens bilder!:)

LATE..

Da var kvelden her igjen og enda en dag er over!!:) vi har vært late, over gjennomsnittet late! Har kun vært ute av leiligheten for og spise og småshoppe litt. Kjøpte filmer på vei hjem, har lenge hatt lyst til å se Ted og den siste twiligth filmen så gleder meg til og se de! Håper dere får en fin kveld (:

THE ISLAND!

Som jeg fortalte dere igår tok vi båten til øya igjen. La kun ut mobilbilder da! Nå skal dere få bilder fra Gopro kamera! (: Klokken er 1330 her nede og vi ligger fortsatt i sengen etter en lang gårsdag med masse fyll og fanteri! Men virkelig verdt den dårlige formen idag. Hva dagen bringer idag er jeg litt usikker på, men det finner jeg vel tidsnok ut av. Håper alt står bra til hjemme og at dere ikke fryser i hjel!;)

INSOMNIA CLUB!

Til alle festglade mennesker! Kom dere til pattaya! Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg var på det beste utestedet i mitt liv igår! Sykt mye folk, lys, gode drinker og verdens beste mixer! Musikken gjorde det umulig og stå stille:) kan ikke få sagt med ord hvor rått det var og gå opp den trappa til dette stedet med null forventninger! Fy faen for en følelse!:) Sjekk ut hjemmesiden så skjønner dere hva jeg mener!:)

KOH LARN

Vi har vært på øya igjen Idag! Testet ut en annen strand Idag enn hva vi gjorde sist! Denne var desidert bedre!:) vi har kost oss i sola, fått nye venner og drokket mer øl en normalt!! Huff.. Her får dere et par bilder:)

MOBILBLIGGING IGJEN!!

Blir litt mye blogging fra mobilen her nede! Med det får dere tåle;) igår havnet vi bokstavlig talt på grisefylla i walkingstreet! Vi har av alle ting funnet verdens beste strippebule med kaldluft og søte thaijenter!:) vi var tilbake i leiligheten 0500, men fikk ikke lagt oss før sola sto opp! Men det var Thomas sin siste kveld og da måtte vi dra det helt ut! Dagen idag har med andre ord ikke vært så kreativ. Men imorgen er det opp tidlig og ut til øya igjen!!:) jeg gleder meg(:

SLITEN.NO

God morgen til dere hjemme i kulda!:) klokken er 1500 hos oss! vi har akuratt spist frokost i bassengbaren. Her er formen slappere enn noengang! Litt mye sol og øl igår har slått oss helt ut av spill!:) vi orker verken sol eller bading idag! Eneste som virker fristende er kaldluft! Så da går turen til Mikes shoppingsenter idag. Håper jeg finner masse fint:)

BILDER!!

Lite blogging om dagen! Men det er rett og slett kun fordi vi er lite på rommet!:) De 2 siste dagene har vært travle. Vi har bl.annet vært på underwalter world, der var det så mye forskjellig og se! Alt fra klovnfisk til hai. Idag har vi kjørt båt ut til en øy, og jeg kan med hånda på hjertet si at det er den beste dagen jeg har hatt i mitt liv! Fine strender, varmt vann og øl som jeg faktisk liker!:) Da skal man virkelig ikke klage. Jeg elsker dette landet..

WALK!!

God morgen!:) Idag har vi gått tur.. Lengre tur har jeg ikke gått i mitt liv! Jeg fikk seff gnagsår men vi stoppet først på en kjempe fin liten strandbar før vi gikk og satt oss på en bar i walkingstreet!!:) vi er virkelig livsnytere!!

SHOPPING

Enda en dag er over!:) vi bestemte oss rett og slett for og ikke dra den helt ut idag! Hele jengen har vært så slappe i hele dag, ikke så rart i og med at vi har drikki i to dager!!:) så dagen har jeg brukt til bading, soling, soving og shopping!:) så mye man kan handle her, er vanskelig og bestemme seg for hva man vil kjøpe! Har aldri hatt det problemet før!!:) men røyk på en Conversesmell som vanlig, har jo ikke no særlig mange av de fra før liksom!:) Håper dere hjemme i kulda har det like bra som vi har det;)

BURSDAGSFEIRING

Vår første dag i Thailand har vært helt sinnsykt digg! Vi sto faktisk opp rett etter 0800 og stakk ned til bassenget! Så vi har badet og sola oss! Vi har også gått en tur ned på stranden og sett litt rundt om i området!:) Nå sitter vi på terrassen og drikker vin. Roar, stefaren til Henrik fyller 50år idag så han skal vi ut og feire!:)

GOD MORGEN!

Klokken er nå 0850 her i Thailand:) himmelen er blå og solen steiker! Nå skal vi ned til bassenget og spise frokost før vi trasker ned på stranden! Legger ved noen bilder av utsikten vi har fra verandaen vår:)

FREMME!!

Vi har ankommet Thailand! Endelig. Leiligheten vår var helt fantastisk og temperaturen er helt sinnsyk digg! Vi har vært våkne i over et døgn, men vi klarte ikke finne sengen:) nå sitter vi på en bar langs stranda og drikker galliano og san francisco:) Livet er rett og slett fantastisk!! Til dere der hjemme i kulda, ha en fin ettermiddag(:

SNØ PÅ LJAN!

Snøen kom jaggu meg hit til slutt også! Glad jeg drar fra den snart... (: Jeg har egentlig kjempe mye og gjøre idag! Jeg skal både pakke ferdig, rydde vaske resten av klærne som skal være med og farge håret! Imorgen går hele dagen bort så da får jeg ikke tid til noenting bortsett fra og feire mine fantastiske besteforeldre!:) Min farfar blir nemlig 80år, og det kan jeg ikke gå glipp av! (:

Ha en fin kveld alle sammen!:) Her får dere et bilde av den fantastiske utsikten fra stuevinduet!

VIPPE EXTENSION HOS YOUR SKIN HUDPLEIE!

Idag har jeg vært på Tøyensenteret og fått på vippeextension hos Emelie på Your Skin Hudpleie i Økrnveien 9! Jeg er så fornøyd at jeg har ikke ord.. Jeg er vant til verdens korteste vipper som overhode ikke syntes! Så skal si det ble forskjell:) For og bestille time Så er det bare og ringe:  22 19 60 30

Lovet dere før og etterbilde så her kommer de!:)

stor forskjell for og si det sånn! Så ønsker du deg fine vipper før jul er det bare og ta kontakt med Emelie på Your Skin Hudpleie!

HOME SWEET HOME!

Jeg gleder meg så mye til og komme hjem idag! Det skal rett og slett bli fantastisk! Da skal jeg sove så mange timer som jeg aldri har gjort før. Blitt lite timer i sengen de siste dagene!:) Jeg må jo også starte og vaske klær å pakke snart, i og med at det bare er 4dager igjen til avreise! Flyet våres går i 1500tiden, så Arild er så snill at han kjører oss opp rundt 1200!:) Godt og ha gode venner som gidder og stille opp!<3 Nei, får virkelig håpe jeg rekker alt jeg skal før vi drar assa! Skal også innom YOUR SKIN på Onsdag til flinke Emelie! Jeg er som sikkert mange andre avhengig av løsvipper! Føler meg som en dass uten! Så isteden for og bruke tid på og sette på dette hver dag så skal jeg gjøre dette permanent!:) Gleder meg til og vise dere resultatet! Skal legge ut både før og etterbilder slk at dere får se hvor effektivt dette faktisk er!:)

YOUR SKIN har også mange andre type behandlinger! Ta gjerne en titt på hjemmesiden dems..

JUSTIN IS MY BOYFRIEND, AND I`M NEVER LETTING HIM GO!

Jaffal i drømmene mine! kan med hånda på hjertet si at jeg hadde verdens beste drøm på dagen igår.. For første gang drømte jeg endelig at jeg møtte Justin Bieber for første gang. Jeg var på en konsert der han spilte, jeg sto helt foran og han ba meg komme backstage, der sang han Boyfriend til meg og lurte på om jeg ville bli med han hjem! Jeg sa selvfølgelig ja, uheldigvis hadde jeg uka mi!:/ Men Justin er jo så snill og tålmodig, så han ventet selvfølgelig.. i mellomtiden så ble vi jo godt kjent, og det var så godt og kysse han!:D Endelig kom  dagen hvor jeg var helt klar for Bieber, og det var på tide og legge seg!:D Vi klina og jeg var rett og slett på vei til og ha sex med han, fantastisk! Men NEIIIIIIIDAA, da ringer den helvettes telefonen til Henrik som gjør at jeg våkner og går glipp av den dagen jeg hadde ventet på så lenge i drømmen!

Gleder meg villt til og legge meg snart i håp om at jeg sovner inn og detter rett tilbake i den drømmen!

LIVET ER HARDT INNIMELLOM!!

Newborn!

Disse helgene kommer bare fortere og fortere for hver uke føles det ut som! Men det er bare bra, jaffal når ferie venter!:) Jeg har nesten ikke sovet et sekund det siste døgnet! Men det er selvforskyldt og så verdt det. Idag tok nemlig Caroline turen til Kongsberg for og besøke Hege, Bassan og lille Ulrik! Han er den søteste lille gutten ever! Så fredfull og så beskymringsfri! Vanligvis syntes ikke jeg at babyer er søte når de nesten nylig har blitt født, men han her var noe for seg selv!:) Veldig stolt av både mor og far. Ulrik har uten tvil fått verdens beste foreldre!